Συνεχίζονται τα περιστατικά εγκατάλειψης ζώων στην Αλεξανδρούπολη

Ασυνείδητος πολίτης προ ολίγων ημερών στην Αλεξανδορύπο,η πέταξε σε κάδο απορριμμάτων τέσσερα μικρά σκυλάκια. Ευτυχώς κάποιοι πολίτες αντιλήφθηκαν το περιστατικό και έβγαλαν τα κουτάβια από τον κάδο και μεταφέρθηκαν έστω και προσωρινά σε ασφαλές μέρος. Δυστυχώς παρόμοια περιστατικό καταγράφονται πολύ συχνά, κάτι το οποί πρέπει να μας προβληματίσει

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles