Απαγόρευση κυκλοφορίας – σχεδόν έρημη πόλη η Αλεξανδρούπολη

Την εικόνα μιας σχεδόν έρημης πόλης είχε τη Δευτέρα η Αλεξανδρούπολη, καθώς οι περισσότεροι πολίτες, συμμορφώθηκαν με την απαγόρευση της κυκλοφορίας, και δε προέβησαν σε άσκοπες μετακινήσεις. Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, Νίκο Χαρδαλιά, η απαγόρευση κυκλοφορίας θα ισχύσει τουλάχιστον έως τις 6 Απρίλίου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles