“Μένουμε Σπίτι” ζωγράφισε στον τοίχο της αυλής της κάτοικος της Παλαγίας

Το γνωστό λογότυπο, και το σύνθημα, “μένουμε σπίτι” ζωγράφισε στον τοίχο της αυλής της η Τζενη Καραμανίδου, κάτοικος της Παλαγίας Αλεξανδρούπολης. Με αυτόν τον τρόπο. μας καλεί να πράξουμε το αυτονόητο, δηλαδή, να μείνουμε σπίτι. Η ίδια αναφέρει στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ πως υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος για να περάσει δημιουργικά τις ώρες στο σπίτι του.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles