Παραβιασμένο το παγκάρι στο εκκλησάκι του Αγίου Εύπλου

Με σκοπό να αποσπάσουν χρήματα, άγνωστοι έσπασαν το παγκάρι στο εκκλησάκι του Αγίου Εύπλου στην παραλιακή ζώνη της Αλεξανδρούπολης. Το συμβάν κατήγγειλε στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ πολίτης, ο οποίος βρέθηκε στο εκκλησάκι για να ανάψει ένα κερί και αντίκρυσε την εικόνα αυτή.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles