Άμεσο άνοιγμα των εκκλησιών ζητά ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος

Επιστολή στην Κυριάκο Μητσοτάκη έστειλε το Σάββατο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, με την οποία ζητεί να επιτραπεί ξανά η τέλεση λειτουργιών παρουσία πιστών στους ναούς. Σύμφωνα με την επιστολή οι ιεράρχες ζητούν να ανοίξουν οι ναοί για την λατρεία των πιστών, χωρίς να υπάρχει θέμα συγχρωτισμού.Οι ιερείς θεωρούν ότι οι εκκλησίες έμειναν όσο έπρεπε κλειστές για τους πιστούς, ενώ τώρα που αρχίζει σταδιακά η επαναλειτουργία άλλων υπηρεσιών, θα πρέπει να ενταχθούν και οι εκκλησίες στην ρύθμιση της σταδιακής άρσης των περιοριστικών μέτρων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles