Επιστολή προς τη διοίκηση του ΠΓΝΑ για την ελλιπή ενημέρωση στο θέμα του κορονοϊού

Συντεταγμένοι οι περισσότεροι δημοσιογράφοι της ΑΜΘ, από κάθε μέσο, έντυπο και ηλεκτρονικό, με επιστολή τους ζητούν από τη διοίκηση του ΠΓΝΑ, να συνεχιστεί η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση αναφορικά με τον κορονοϊό. Όπως αναφέρεται στην επιστολή, πλέον με την έλλειψη ενημέρωσης το δημοσιογραφικό έργο έχει μετατραπεί σε ένα επικίνδυνο “σαφάρι” το οποίο γίνεται με όρους “ζούγκλας”

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles