Εθελοντική αιμοδοσία από τα μέλη σωματείων εργαζωμένων

Εθελοντική αιμοδοσία πραγματοποίησαν τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων πολλών Σωματείων Εργαζομένων της Αλεξανδρούπολης, για να δείξουν την αλληλεγγύη τους σε όσους την έχουν ανάγκη αυτές τις ημέρες. Στις δύσκολες αυτές για όλους μας ημέρες, απέδειξαν ότι κυριολεκτικά, δίνουν το αίμα τους, για την στήριξη όλων όσων έχουν ανάγκη από αίμα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles