Μητροπολίτης Άνθιμος: “Δεν υπάρχει ομορφότερο λουλούδι από τη συγγνώμη στο συνάνθρωπο”

Χωρίς κόσμο και κεκλεισμένων των θυρών, τελέστηκε η λειτουργία της Μεγάλης Παρασκευής στον Ι.Ν. Αγίου Νικολάου, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. Απευθυνόμενος στους πιστούς, ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος αναφέρθηκε στο γεγονός ότι οι ναοί παραμένουν κλειστοί, και τόνισε πως δεν πειράζει που φέτος δεν θα στολίσουν με λουλούδια τον επιτάφιο, καθώς όπως είπε, δεν υπάρχει ομορφότερο λουλούδι από την συγγνώμη στον συνάνθρωπο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles