Παράσταση διαμαρτυρίας μπροστά στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι

Παράσταση διαμαρτυρίας, μπροστά στην είσοδο του ΠΓΝΑ πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, 7 Απριλίου. Οι εργαζόμενοι διατράνωσαν τα αιτήματά τους, για ενίσχυση του ΕΣΥ με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, με περισσότερες κλίνες στις ΜΕΘ, οι οποίες είναι απαραίτητες, ειδικά στις μέρες μας, με την πανδημία του Κορονοϊού

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles