Πως θα επανέλθει ο οργανισμός μας μετά το Πασχαλινό φαγοπότι

Το φετινό Πάσχα, μας βρήκε όλους στο σπίτι, λόγω κορονοϊού. Η παραμονή στο σπίτι σημαίνει όμως και περισσότερο φαγητό. Πέραν των παραδοσιακών εδεσμάτων, όπως το αρνί και το κατσίκι, οι περισσότεροι, φάγαμε λίγο περισσότερο, κλεισμένοι στο σπίτι, κοντά στο ψυγείο. Τα λαδερά φαγητά, τα λαχανικά και τα όσπρια, καθώς και η σωματική άσκηση ειναι ο καλύτερος συνδυασμός για να αποτοξινωθούμε αλλά και να μην αυξήσουμε το σωματικό μας βάρος, προτείνουν οι διατροφολόγοι.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 13, 2026

Latest Articles