Άνοιξαν τα εμπορικά καταστήματα – αυξημένη η κίνηση

Αυξημένη ήταν η κίνηση στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης από νωρίς το πρωί, καθώς από σήμερα επαναλειτουργούν τα περισσότερα εμπορικά καταστήματα. Εντούτοις, σε ισχύ παραμένουν οι περιορισμοί ως προς τις αποστάσεις και τον αριθμό των πελατών που επιτρέπεται να βρίσκονται μέσα στα μαγαζιά, κάτι το οποίο τηρείται σε μεγάλο βαθμο, όπως αναφέρουν οι πολίτες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles