Ο πρώην Βουλευτής Έβρου Γιώργος Ντόλιος μιλά για τον Δημήτρη Κρεμαστινό

Τη μάχη με τον κορονoϊό έχασε ο Δημήτρης Κρεμαστινός, ο οποίος νοσηλευόταν αρκετό καιρό στον Ευαγγελισμό. Η κατάσταση της υγείας επιβαρύνθηκε το τελευταίο διάστημα και ο πρώην υφυπουργός Υγείας, άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο. O πρώην Νομάρχης και Βουλευτής Έβρου, Γιώργος Ντόλιος, κάνει λόγο για μια ευγενική πολιτική φυσιογνωμία.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles