“Ουρές” στα κομμωτήρια αλλά με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας

Από τις πρώτες επιχειρήσεις που άνοιξαν, μετά την καραντίνα, είναι τα κομμωτήρια. Από νωρίς το πρωί της Δευτέρας, πελάτες περίμεναν υπομονετικά στη σειρά τους,αφού προηγουμένως έκλεισαν, ραντεβού. Τα μέτρα προστασίας, απαραίτητα, όπως η χρήση μάσκας, αντισηπτικού, και γαντιών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles