Τιμήθηκε η μνήμη της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού

Λόγω των έκτακτων μέτρων που έχουν ληφθεί για την αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, οι φετινές εκδηλώσεις μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου πραγματοποιήθηκαν σήμερα, Κυριακή. Σύμφωνα με τις ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις και οι καταθέσεις στεφάνων έγιναν με περιορισμένο αριθμό ατόμων για λόγους δημόσιας υγείας και υπό την αυστηρή τήρηση των υγειονομικών διατάξεων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles