Άνοιξαν ξανά οι παιδικοί σταθμοί – πάντα με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό

Η 1η Ιουνίου, μαζί με το καλοκαίρι ως εποχή, έφερε και το άνοιγμα ξανά των παιδικών σταθμών. Στην Αλεξανδρούπολη, τα περισσότερα παιδιά πήγαν στους παιδικούς σταθμούς, πάντα σύμφωνα με το εκ περιτροπής σύστημα και τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 15, 2026

Latest Articles