Ξεκίνησαν ξανά τα δια ζώσης μαθήματα στο Δημοτικό Ωδείο της Αλεξανδρούπολης

Ξεκίνησαν και πάλι, μετά την άρση των μέτρων για τον κορονοϊό, τα δια ζώσης μαθήματα στο Δημοτικό Ωδείο της Αλεξανδρούπολης. Πάντα βέβαια τηρούνται τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, όπως και οι αποστάσεις μεταξύ δασκάλων και μαθητών, καθώς και η απουσία των γονέων από το χώρο διδασκαλίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles