Επισκευάστηκε στην Αλεξανδρούπολη το τοιχίο στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής

Επισκευάστηκε στην Αλεξανδρούπολη το τοιχίο στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, το οποίο, μαζί με το παρακείμενο πεζοδρόμιο, είχε στην κυριολεξία ξηλωθεί, ύστερα από πτώση δέντρου εξαιτίας της κακοκαιρίας, τον περασμένο Απρίλιο. Το μόνο που μένει τώρα είναι η τοποθέτηση του νέου προστατευτικού κιγκλιδώματος, προκειμένου το μέρος να είναι απολύτως ασφαλές για όλους, μικρούς και μεγάλους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles