“Όχι” στις διακοπές λένε οι κάτοικοι του Διδυμοτείχου φέτος το καλοκαίρι, λόγω κορονοϊού

Στον τόπο τους θα περάσουν το καλοκαίρι, οι περισσότεροι κάτοικοι τοη Διδυμοτείχου, καθώς όπως δηλώνουν, φοβούνται να μετακινηθούν, λόγω κορονοϊού. Κάποιοι άλλοι, ασχέτως πανδημίας, δεν θα πάνε διακοπές, καθώς όπως δηλώνουν, λεφτά δεν υπάρχουν

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles