“Πρώτα η υγεία και μετά, τα πανηγύρια”, λένε οι περισσότεροι πολίτες

“Πρώτα η υγεία και μετά, τα πανηγύρια”, δηλώνουν οι πολίτες, αναφορικά με την απόφαση απαγόρευσής τους λόγω κορονοϊού. Μιλώντας στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, οι κάτοικοι της Αλεξανδρούπολης τονίζουν ότι μπορεί τα πανηγύρια να αποτελούν μέρος της παράδοσης και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, εντούτοις, αυτό που προέχει είναι να προστατευτούμε όλοι μας, από ένα δεύτερο κύμα κορονοϊού.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles