Πρωταθλητές στην κατανάλωση αντιβιοτικών φαρμάκων οι Έλληνες

Πρωταθλητές στην κατανάλωση αντιβιοτικών φαρμάκων είναι οι Έλληνες, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Η υπερκατανάλωση ωστόσο αντιβιοτικών, έχει αρνητικά αποτελέσματα για την υγεία όλων μας, καθώς, με αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται ανθεκτικότερα μικρόβια τα οποία είναι πολύ πιο δύσκολο να αντιμετωπιστούν

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 7, 2026

Latest Articles