Ξεκινούν οι διαδικασίες του διαγωνισμού για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Στην Αλεξανδρούπολη ολοκλήρωσε την τριήμερη περιοδεία του στα περιφερειακά λιμάνια, τα οποία θα βρεθούν στο πρώτο κύμα αξιοποίησης, ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Άρης Ξενόφος. Μετά τη συνάντηση που είχε με τη Διοίκηση του ΟΛΑ, ο Άρης Ξενόφος, υπογράμμισε τη δυναμική που μπορεί να αποκτήσει το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και πρόσθεσε πως εντός των επόμενων 24ωρων ξεκινά η διαδικασία για την αξιοποίηση του λιμανιού

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles