Γιορτάζει η Παναγιά του Έβρου

Την Κυριακή που μας έρχεται 23 Αυγούστου γιορτάζει στην Αλεξανδρούπολη η “Παναγιά του Έβρου”, το Μοναστήρι στην περιοχή της Μάκρης που είναι αφιερωμένο στην Παναγία. Το Σάββατο 22 Αυγούστου και αντίστοιχα την Κυριακή 23 θα τελεστεί Θεία Λειτουργία παρόντος του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη, Άνθιμου σύμφωνα πάντα με τους κανόνες προστασίας κατά της διάδοσης του κορονοϊού.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles