Ακόμα ένα τροχαίο ατύχημα με μετανάστες – αυτή τη φορά στον οικισμό της Αγνάντιας

12 παράτυποι μετανάστες μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, μετά το τροχαίο το οποίο σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης, στον οικισμό της Αγνάντιας. Ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιος σοβαρός τραυματισμός, ωστόσο οι κάτοικοι της περιοχής πλέον φοβούνται για την δική τους ασφάλεια

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles