Eπίσκεψη του Υφυπουργού Υγείας Βασίλη Κοντοζαμάνη στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

«Μέχρι στιγμής τα έχουμε πάει πολύ καλά», διεμήνυσε από την Αλεξανδρούπολη, ο υφυπουργός Υγείας, Βασίλης Κοντοζαμάνης. Ο Υφυπουργός βρέθηκε στην περιοχή στο πλαίσιο των γενικότερων επισκέψεων στα Νοσοκομεία της χώρας προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάσταση ετοιμότητας και η τήρηση όλων των μέτρων έναντι της πανδημίας του Κορονοϊού

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 13, 2026

Latest Articles