Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή, διεξήχθη στην Αλεξανδρούπολη το πρώτο τουρνουά stratego

Με μεγάλη επιτυχία κα συμμετοχή πολλών παιδιών, διεξήχθη στην Αλεξανδρούπολη το πρώτο τουρνουά stratego. Το τουρνουά διοργάνωσε ο Σύλλογος Ελληνικής Πολεμικής Αγωγής “Παγκράτιο” Αλεξανδρούπολης. Το διάσημο παιχνίδι στρατηγικής μετρά ήδη περισσότερο από ένα αιώνα παρουσίας, διασκέδασης αλλά και μάθησης, σε μικρούς και μεγάλους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles