Ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της ΚΕΔΕ

Ο Δήμος Αλεξ/πολης πλέον θα έχει εκπρόσωπο στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της ΚΕΔΕ, το Δήμαρχο, Γιάννη Ζαμπούκη. Παράλληλα ο Αντιδήμαρχος Φερών και Πρωτογενούς Τομέα Δημήτρης Κολγιώνης ορίστηκε μέλος της Επιτροπής Αγροτικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ, με αντικείμενο ζητήματα που αφορούν στον αγροτικό και κτηνοτροφικό τομέα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles