Ξεκίνησε η διαδικασία αλλαγής θέσεως του κόκκινου αγάλματος στην Αλεξανδρούπολη

“Μετακομίζει” τελικά, το κόκκινο άγαλμα το γλυπτό “ΑΝΑΤΑΣΙΣ ΔΕΛΤΑ”, του διάσημου Κωστή Γεωργίου, από την πλατεία του Φάρου, στο πάρκο της ΑΡΓΩ στην Αλεξανδρούπολη. Το γλυπτό φυλάσσεται σε ασφαλή χώρο προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης και καθαρισμού του, πριν τοποθετηθεί στο πάρκο της παραλιακής οδού.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles