Συνεχίζει να βρίσκεται σε πολύ άσχημη κατάσταση το γεφυράκι το οποίο οδηγεί στον οικισμό του Άβαντα

Συνεχίζει να βρίσκεται σε πολύ άσχημη κατάσταση το γεφυράκι το. οποίο οδηγεί στον οικισμό του Άβαντα, το οποίο πλέον είναι έτοιμο να καταρρεύσει. Τα ατυχήματα που σημειώνονται στο σημείο είναι πολλά, και παρά τις διαμαρτυρίες των κατοίκων, ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες ανακατασκευής του.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 11, 2026

Latest Articles