Τρύπες στο οδόστρωμα άφησε η απομάκρυνση των ημιυπόγειων κάδων

Τρύπες και φθορές στο οδόστρωμα άφησε η απομάκρυνση των ημιυπόγειων κάδων από το κέντρο της Αλεξανδρούπολης. Οι πολίτες διαμαρτύρονται, καθώς από την αφαίρεση των κάδων, το έδαφος στα συγκεκριμένα σημεία έχει υποστεί καθιζήσεις σε βαθμό, που μπορεί να προκληθεί κάποιο ατύχημα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles