Στο νοσοκομείο φωτίστηκε φέτος το πρώτο χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Αλεξανδρούπολη

Ως ελάχιστη έκφραση ευγνωμοσύνης και υποστήριξης προς το υγειονομικό προσωπικό και τους ασθενείς που νοσηλεύονται, φέτος τοποθετήθηκε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μπροστά στο πανεπιστημιακό γενικό νοσοκομείο Αλεξ/πολης. Το έλατο ύψους 5 μέτρων, φωτίστηκε σήμερα Κυριακή, υπό την παρουσία του Δημάρχου Γιάννη Ζαμπούκη, του Διοιηκητή του νοσοκομείου Βαγγέλη Ρούφου και του Μητροπολίτη Αλεξ/πολης Άνθιμου.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 15, 2026

Latest Articles