Μεγάλη η συμμετοχή μαθητών και πολιτών στην ανακύκλωση απορριμμάτων

Μεγάλη είναι η συμμετοχή των δημοτών στην ανακύκλωση των απορριμμάτων. Ιδιαίτερα ενθαρρυντική είναι και η συμμετοχή των μαθητών που συμμετέχουν στα περιβαλλοντικά προγράμματα του Δήμου. Τα μεγέθη είναι ενδεικτικά της επιτυχίας του προγράμματος, γεγονός που θέτει την Αλεξανδρούπολη πρωτοπόρα στην προστασία του περιβάλλοντος.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles