Πλημμύρισε το νηπιαγωγείο στον Απαλό – Απεγκλωβίστηκαν με ασφάλεια οι μαθητές

Η επιχείρηση απομάκρυνσης των μαθητών από το νηπιαγωγείο που πλημμύρισε στον Απαλό του Έβρου ολοκληρώθηκε, από τις δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Λίγο αργότερα, απεγκλωβίστηκαν και οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Απαλού οι οποίοι περίμεναν υπομονετικά στο δεύτερο όροφο του σχολείου τους μέχρι να φτάσουν οι πυροσβέστες και να τους απομακρύνουν με ασφάλεια.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles