Στη δέσμευση όλων των ιαματικών πηγών της χώρας προχωρά το Υπουργείο Τουρισμού

Στη δέσμευση όλων των ιαματικών πηγών της χώρας που λειτουργούν στους 50 Δήμους της Ελλάδας, σχεδιάζει το Υπουργείο Τουρισμού με σκοπό να λειτουργήσουν με νέο αναπτυξιακό μοντέλο. Το σχέδιο βρίσκει ήδη αντιδράσεις από τον Σύνδεσμο Ιαματικών Πηγών Ελλάδας, ενώ και ο πρόεδρος της Τουριστικής Ιαματικής Επιχείρησης Δήμου Αλεξανδρούπολης, Βασίλης Δέλκος, αναλύει τις καταστροφικές επιπτώσεις του σχεδίου της κυβέρνησης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles