Ένα ευρώ η αμοιβή των φαρμακοποιών για κάθε ραντεβού εμβολιασμού που “κλείνουν” στους πολίτες

Ένα ευρώ αμείβονται οι φαρμακοποιοί από το κράτος, για κάθε ραντεβού για εμβολιασμού που κλείνουν για τους πολίτες. Όλα αυτά βέβαια, εάν και εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού, καθώς στην Αλεξανδρούπολη για την ηλικιακή ομάδα 67-70, τα ραντεβού εξαντλήθηκαν μέσα σε μία μέρα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles