Απεργία και κατάθεση στεφάνων απο σωματεία εργαζομένων στην Αλεξανδρούπολη

Με πορεία διαμαρτυρίας, απεργιακές κινητοποιήσεις και κατάθεση στεφάνων, γιόρτασαν την εργατική πρωτομαγιά, τα μέλη των εργατικών σωματείων της Αλεξανδρούπολης. «Όχι στην κατάργηση του οκταώρου και των νέων αλλαγών που φέρνει το νομοσχέδιο της κυβέρνησης στα εργασιακά», φώναξαν άπαντες οι παρευρισκόμενοι που εκπροσώπησαν συλλόγους εργαζομένων.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 11, 2026

Latest Articles