Συνεργεία του δήμου επισκευάζουν τις φθορές κατά μήκος του ποδηλατικού δικτύου

Φρεσκάρεται το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων στον Δήμο της Αλεξανδρούπολης, από συνεργεία της τεχνικής υπηρεσίας. Η αρχή έγινε από την οδό Παπαναστασίου και τα έργα θα συνεχιστούν όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο. Γεγονός πάντως είναι πως ολοένα και περισσότεροι πολίτες χρησιμοποιούν το ποδήλατό τους ως καθημερινό μέσο μετακίνησης.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 7, 2026

Latest Articles