Επιθεώρησαν την Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων οι Δήμαρχοι Αλεξ/πολης, Ξάνθης, Καβάλας, Ορεστιάδας

Στις εγκαταστάσεις της υπό κατασκευής μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων της Αλεξανδρούπολης, βρέθηκαν οι Δήμαρχοι Ορεστιάδας, Καβάλας, Ξάνθης και Αλεξανδρούπολης. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η επιθεώρηση του έργου, το οποίο μέσα στους επόμενους μήνες θα τεθεί πιλοτικά σε λειτουργία, ανακουφίζοντας τους δήμους από το μεγάλο πρόβλημα της και διαχείρισης των σκουπιδιών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles