Γιορτή φιλοζωίας και περιβάλλοντος του Δήμου Αλεξανδρούπολης

Με μεγάλη συμμετοχή παιδιών, γονέων και κατοικιδίων ζώων εορτάστηκε η ημέρα φιλοζωίας και περιβάλλοντος στο πάρκο Ακαδημίας στην Αλεξανδρούπολη, το πρωί της Κυριακής. Μετά από το κάλεσμα εθελοντών και εθελοντριών από φιλοζωικές κινήσεις, τα παιδιά έδωσαν ραντεβού για να ζωγραφίσουν το αγαπημένο τους ζώο και να περάσουν το μήνυμα της αγάπης για τα ζώα και το περιβάλλον. Παρών στην εκδήλωση και ο αντιδήμαρχος κυκλικής οικονομίας και περιβάλλοντος Ηλίας Δαστερίδης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles