Απολογισμός από την συμμετοχή του Δήμου Αλεξ/πολης στην διεθνή έκθεση τουρισμού “PHILOXENIA 2021”

Θετικός κρίνεται ο απολογισμός της παρουσίας του Δήμου Αλεξανδρούπολης, στην διεθνή έκθεση τουρισμού “PHILOXENIA 2021”. «Με μεθοδικότητα και στρατηγικό σχεδιασμό, με τη δυναμική συμμετοχή σε μεγάλα τουριστικά δρώμενα, η Αλεξανδρούπολη βρίσκεται πλέον στον τουριστικό χάρτη, ως ένας προορισμός τεσσάρων εποχών, φιλικός στην οικογένεια, στα παιδιά και τους νέους», όπως δηλώνουν τα στελέχη του Δήμου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles