Ποιος θα κάνει την τρίτη δόση εμβολίου κατά του covid19 στην Αλεξανδρούπολη;

Ανοίγει η πλατφόρμα για όλους τους ενηλίκους άνω των 18 ετών που έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό και έχει περάσει το εξάμηνο, να εμβολιαστούν με τρίτη δόση, από την Παρασκευή 5 Νοεμβρίου. Στον Γιώργο Καλοτραπέζη και στον Βασίλη Ντινούδη, μίλησαν οι κάτοικοι της Αλεξανδρούπολης για το εάν σκοπεύουν να κλείσουν ραντεβού για την τρίτη δόση του εμβολίου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles