Πολυκοινωνικό Αλεξανδρούπολης: Το «Δικαστήριο των Φρούτων» και το πρόγραμμα ΤΕΒΑ

Σχετικά με την έκβαση του περιβόητου «Δικαστηρίου των Φρούτων» η πρόεδρος του Πολυκοινωνικού Αλεξανδρούπολης, αναλύει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η υπόθεση. Επιπρόσθετα, η Αλεξάνδρα Ποϊραζίδου, δεν παρέλειψε να κάνει αναφορά και για την πορεία του σημαντικού προγράμματος ΤΕΒΑ.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles