Τα 9 Λουκέτα στην εστίαση στην Αλεξανδρούπολη… και τα παράλογα των ΦΕΚ

9 καταστήματα εστίασης έβαλαν λουκέτο στην Αλεξανδρούπολη, μετά από σχετικούς ελέγχους για την τήρηση των μέτρων πρόληψης κατά του κορωνοϊού και άλλες παραβάσεις, από την Αστυνομία. Οι καταστηματάρχες υπολογίζουν τη ζημιά σε χιλιάδες ευρώ, ενώ περισσότεροι από 100 εργαζόμενοι χάνουν μεροκάματα. Οι επιχειρηματίες της εστίασης μιλούν για άνιση μεταχείριση, θεωρώντας ότι οι νόμοι συντάσσονται με τα δεδομένα της Αθήνας, χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν οι ιδιαιτερότητες στη Βόρεια Ελλάδα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles