Αλεξανδρούπολη: Πλήρης αποκατάσταση του ιστορικού κτιρίου του ΠΙΚΠΑ

Το πρώην ιστορικό κτίριο του Πατριωτικού Ιδρύματος Κοινωνικής Πρόνοιας και Αντιλήψεως (ΠΙΚΠΑ), πρόκειται να επαναλειτουργήσει ως Μουσείο Αχέπα το επόμενο εξάμηνο. Οι εργασίες καθαρισμού και αποκατάστασης του χώρου έχουν ολοκληρωθεί. Το κτίριο, επισκέφτηκε η Πρόξενος ΗΠΑ στην Θεσσαλονίκη, Ελίζαμπεθ ΛΙ, πριν από δύο ημέρες. Για το θέμα μίλησε στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, ο Πρόεδρος Ahepans Αλεξ/πολης, Ιωάννης Βαβίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles