Ε. Μανωλόπουλος: «Το 2022 πιθανότατα θα έρθει το τέλος της πανδημίας του κορωνοϊού»

«Είναι μια μάχη που θα την χάσει ο κορωνοϊός» ανέφερε στην ΕΡΤ 1 ο καθηγητής φαρμακολογίας του δημοκριτείου πανεπιστημίου Θράκης Ευάγγελος Μανωλόπουλος. Προβλέπει μάλιστα ότι η πανδημία θα τελειώσει στο τέλος του 2022.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles