Έρχεται το 1ο ΔΙΕΚ Σηροτροφίας-Μεταξουργίας στην Ελλάδα στο Σουφλί

Συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας με τον Γενικό Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης, Γεώργιο Βούτσινο, είχε πριν από λίγες ημέρες, ο Δήμαρχος Σουφλίου, Παναγιώτης Καλακίκος. Σε αυτήν συζητήθηκαν όλες οι λεπτομέρειες που αφορούν στην ίδρυση ΔΙΕΚ Σηροτροφίας-Μεταξουργίας στο Σουφλί. Ο Παναγιώτης Καλακίκος, μιλώντας στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, ανέφερε πως έχει βρεθεί ήδη το κτίριο που θα στεγάσει την σχολή.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles