Σύμβαση παραχώρησης νέου χώρου στον σύλλογο ΑΜΕΑ από τον Δήμο Αλεξ/πολης

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία υπεγράφη το πρωί από τον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης, Γιάννη Ζαμπούκη και τον Πρόεδρο του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμΕΑ Κώστα Ευθυμιάδη η σύμβαση παραχώρησης χρήσης χώρου από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles