Νέος πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξ/πολης ο Γιώργος Καϊσας

Ο Γιώργος Καϊσας αναλαμβάνει νέος πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξανδρούπολης, με 15 ψήφους, μετά και την ειδική συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στο δημοτικό θέατρο. Εν τω μεταξύ, ο Δημήτρης Κολιός δεν ανήκει πλέον στην παράταξη “Δήμος για Όλους – Πρώτα Εσύ”, αφού διαγράφηκε.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles