Ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου Δημήτρης Πέτροβιτς συνεχάρην τους κολυμβητές από την Ορεστιάδα

Η ομάδα των χειμερινών κολυμβητών από την Ορεστιάδα που ταξίδεψε μέχρι το Καστελλόριζο για να Θεοφάνεια, πέρασε από την Αλεξανδρούπολη, στο ταξίδι της επιστροφής, όπου τους υποδέχτηκε και τους συνεχάρη ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου, Δημήτρης Πέτροβιτς.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 6, 2026

Latest Articles