Ρεβεγιόν πρωτοχρονιά στο… σπίτι και φέτος!

Ρεβεγιόν στο σπίτι σήμερα. Θέλουμε δε θέλουμε. Η όμικρον και τα μέτρα της κυβέρνησης μας υποχρεώνουν σε κατ’ οίκον αλλαγή της χρονιάς και το πολύ σε κάποιο μπαλκόνι για να δούμε τα πυροτεχνήματα. Μια τελευταία βόλτα στα μαγαζιά και γυρίζουμε σπίτι, λένε οι περαστικοί στην Πέλια Βαικούζη και στον Βασίλη Ντινούδη, λίγες ώρες πριν αποχαιρετήσουμε αυτό το απαίσιο 2021. Καλή χρονιά θα είναι σίγουρα. Χειρότερη δε γίνεται. Χρόνια πολλά με υγεία, γιατί όταν έχουμε υγεία, όλα τα άλλα έρχονται.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles