Σε άσχημη κατάσταση οι πινακίδες πριν την «Στροφή Εγνατία»

Για ακόμη μία φορά το συνεργείο του ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ βρέθηκε στη στροφή Εγνατία στην Αλεξανδρούπολη, όπου κατέγραψε εικόνες που δεν αρμόζουν διόλου με την εικόνα της όμορφης πολης του Έβρου. Οι πινακίδες που βρίσκονται στο σημείο παραμένουν ξεθωριασμένες και μη φωτιζόμενες, δημιουργώντας πολλά προβλήματα σε οδηγούς και πεζούς. Μάλιστα, η μία από τις τρεις πινακίδες, έχει καταστραφεί πλήρως.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 15, 2026

Latest Articles